Home Decoration [1]

Mijn eerste “echte” artikel! Ik woon sinds anderhalf jaar in een minuscuul appartementje midden in de stad, en iedere dag als ik thuiskom voelt het echt als “thuis”. Ik heb hiervoor in een studentenhuis gewoond, maar dit was toch niet helemaal mijn ding. Ik had altijd het gevoel dat ik verplicht was met anderen samen te eten, thee te drinken en uit te gaan, maar ik vind het prettiger zelf te bepalen waneer ik dat doe (en met wie). Dus vandaar deze stap. Ik wissel regelmatig van decoratie, maar wat ik nu heb staan verveelt me na een paar maanden nog steeds niet! Vandaag geef ik jullie een kijkje in de decoratie die ik in mijn huis heb staan. Enjoy!

Linksboven zie je mijn vensterbank. Daarop staan een glazen pot met schelpjes (action), een houten schaal met cactussen (schaal is van Riviera Maison, cactussen en potjes van het tuincentrum) en een hartjeskaars (Action). De hanger aan mijn raam heb ik van mijn vriend gekregen.

De drie volgende foto’s zijn van mijn gekantelde Expedit kast van Ikea, zodat hij dient als bijzettafel. Ik vind dit enorm leuk staan in mijn kamer! Erop staan kaarsenhouders, opnieuw potjes met schelpen, een vetplant in een potje (zelf samengesteld) en heerlijke geurstokjes van de Rituals. Ze staan er al bijna een half jaar, en nog steeds is de fles niet leeg! Voor de geurstokjes heb ik twee Swarovski beeldjes staan.

Rechtsboven hangt mijn Scratch-Map, vind het heerlijk om na een vakantie een land open te mogen krassen. Zoals je ziet heb ik nog veel te gaan! Daarnaast mijn medailles van hardloopwedstrijden die ik heb gelopen. Het afgelopen jaar heb ik onder andere twee halve marathons gelopen, en daar ben ik stiekem best wel trots op

En rechtsonder, last but not least, mijn wijnrek! Deze is uit één stuk hout gemaakt, en ik vind hem echt prachtig. Ik kreeg deze als afstudeerdcadeau van mijn vader, en ik ben er onwijs blij mee. Hij is nog niet echt vol zoals je ziet, maar in mijn eentje drink ik ook niet zoveel wijn.

En nu mijn vraag aan jullie, waar halen jullie je decoratie-inspiratie vandaan? Ik kijk vaak op pinterest!

Bedankt voor het lezen, en een heel fijn weekend nog!

Elana

7 gedachtes over “Home Decoration [1]

Geef een reactie

