My life in 20 questions – TAG

Hi allemaal! Vandaag een TAG, omdat ik denk dat dat stiekem wel een van mijn favoriete dingen is om van anderen te lezen. Daarnaast heb ik mijn camera niet meegehad dit weekend, en dus geen nieuwe foto’s gemaakt helaas. Voor komende week heb ik wat leuke dingetjes in de planning staan! Deze tag vond ik op verschillende blogs terug, en vond hem wel origineel. Dingetjes die je ook niet zo 1,2,3 aan anderen vraagt, en daarom des te leuker om in te vullen. Overnemen is altijd leuk natuurlijk, dus laat even weten als je hem ook invult, dan kan ik terug lezen!

1. FAVORIETE KLEUR?

Rood! En dan in sommige gevallen felrood (Lees; lipstick) en in sommige gevallen bordeauxrood (Lees; kleding). Past bij heel veel mooi, en is al heel lang mijn favoriete kleur.

cimg0805

2. FAVORIET GETAL?

54. Vraag me niet waarom, maar dat heb ik ooit eens zo bedacht geloof ik. Was al toen ik 10 jaar was het getal waar ik het “meest” mee had.

3. DROOMBAAN?

Ik droom op dit moment van een PHD plek op de afdeling experimentele Cardiologie. Lijkt me prachtig om 4 jaar aan een onderzoek te mogen knutselen.

4. WAAR ZIE JIJ JEZELF WONEN IN JE EENTJE/OP JEZELF?

Ik woon al op mezelf, en vind de plek waar ik woon onwijs fijn. Toch geven mijn vriend en ik de voorkeur aan Haarlem voor de toekomst. Lijkt me een enorm leuke stad om te wonen!

5. FAVORIETE MANIER OM TE REIZEN?

De auto. Het is dat ik hier geen ruimte heb voor een auto, maar als ik later een parkeerplek voor de deur heb zal ik er zeker eentje aanschaffen. Vind autorijden heerlijk, alhoewel ik soms nog wel wat nerveus ben omdat ik niet zo heel vaak rijd.

6. WAT DOE JE GRAAG IN JE VRIJE TIJD?

Vrije tijd? Heb ik tegenwoordig weinig helaas. Als ik het heb dan sport ik graag! En mijn vriend en vriendinnetjes geef ik ook wel graag aandacht. Daarnaast blog ik natuurlijk en fotografeer ik graag. Als ik echt een paar dagen vrij heb, zoals nu, bezoek ik graag mijn opa en oma, die aan het strand wonen. Heerlijk uitwaaien, echt even tot rust komen.

2015-07-20-15-33-55

7. FAVORIETE KLEDINGWINKEL?

De Massimo Dutti! Ik koop er niet heel vaak wat, omdat het vrij prijzig is. Maar ik loop er wel vaak naar binnen en een aantal keer per jaar investeer ik in een mooi kledingstuk. Ik draag mijn kleding van deze winkel onwijs graag!

8. VAN WIE/WELKE BAND ZOU JE GRAAG EEN CONCERT BIJWONEN?

Echt heel suf maar ik kan me niet echt een band bedenken waar ik nou echt heel erg graag een concert van wil meemaken. Misschien Boyce Avenue, maar ik weet eigenlijk niet eens of die concerten geven, haha.

9. FAVORIETE THEE?

Sterrenmix! Heerlijk om de dag mee te beginnen

10. VERZAMEL JE IETS?

Geld uit andere landen! Moet ik ooit nog eens een collage van maken eigenlijk.

11. IK KAN NIET SLAPEN ZONDER…

Een muziekje. Ik zet vaak een rustgevend muziekje op wat dan automatisch na 10 minuten stopt, en daar val ik heel snel mee in slaap, anders blijf ik vaak lang nadenken. Als mijn vriend er is, of er iemand anders blijft slapen heb ik dat gek genoeg nooit.

12. ALS JE 1 MILJOEN EURO HELEMAAL VOOR JEZELF KREEG, WAT ZOU JE ER DAN MEE DOEN?

Nog eens terug naar Australie! Ook zou ik mijn BE-rijbewijs willen halen. En verder zou ik het lekker op de bank zetten, momenteel heb ik niet echt iets waar ik enorm veel geld voor nodig heb eigenlijk.

2015-08-10-11-16-16-1

13. FAVORIETE MAKE-UP MERK?

MAC. Misschien een beetje cliché, maar ik vind de producten van MAC echt onwijs fijn!

14. FAVORIETE LEKKERNIJ?

Chips! Kan je me altijd wel blij mee maken denk ik.

15. FAVORIETE SEIZOEN?

Het eind van de lente, en het begin van de zomer. Heerlijk, net warm genoeg om lekker buiten te kunnen lopen zonder dat je in een smeltend ijsje verandert.

16. SLAAP JE MET JE DEUR OPEN OF DICHT?

Dicht. Mijn deur van mijn slaapkamer is eigenlijk ook een beetje mijn voordeur, dus die heb ik liever niet open in de nacht.

17. WAAROM BEN JE BEGONNEN MET BLOGGEN?

Ik vind schrijven echt onwijs leuk. Kan er echt mijn ei in kwijt.

18. HEB JE EEN ABONNEMENT OP (EEN) TIJDSCHRIFT(EN)?

Nee, eigenlijk niet! Heb wel altijd graag een abonnement op de LINDA willen hebben, maar persoonlijk vind ik dat een beetje te duur voor mijn studentenbudget. En op blogs kan je uiteraard ook genoeg leuke dingen lezen.

19. WAT DEED JE AFGELOPEN NACHT OM 00.00 UUR?

Orange is the New Black kijken samen met mijn vriend.

20 FAVORIETE PARFUM?

Daisy Eau So Fresh van Marc Jacobs. Denk dat iedereen om mij heen dat ook wel weet.

Neem hem gerust over, alleen maar leuk!!

Liefs,

Elana

12 gedachtes over “My life in 20 questions – TAG

  1. Lisa zegt:

    Chips is ook mijn guilty pleasure! Heerlijk om met een zak op de bank te kruipen en Netflix te kijken. Daarnaast mag ik ook graag sporten in mijn vrije tijd en is het inderdaad heerlijk om te fotograferen. Leuk artikel! Liefs

    Like

  2. Charel zegt:

    Wat leuk om je zo beter te leren kennen! Ik vind je droombaan echt heel erg mooi, zou het zelf nooit kunnen maar wat knap dat je daarvoor gaat! Misschien moet ik deze tag ook maar eens doen hihi!

    Like

Geef een reactie

